Duran: “Si el meu partit inclou la independència, no em presentaré contra el meu partit”

Duran: “Si el meu partit inclou la independència, no em presentaré contra el meu partit”.

02/02/2015
DRET A DECIDIR
Duran: “Si el meu partit inclou la independència, no em presentaré contra el meu partit”
El líder d’UDC confessa que “estic tip que em senyalin com la pedra a la sabata del procés”
Alèxia L. Ferret
El líder d’UDC, Josep Antoni Duran i Lleida, ha confessat aquest matí durant una entrevista a RAC1 que “estic tip que em senyalin com la pedra a la sabata del procés”. Segons Duran, “si el meu partit assumeix posicions que no són les que defenso fa 41 anys,sé què he de fer: no presentar-me contra el meu partit“.

En aquest sentit, el líder de CiU a Madrid ha insistit que “contra ERC som unes germanetes de la caritat. Podríem dir més coses que no diem. No me’n refio”. “Tinc proves per no fiar-me’n d’Esquerra. Que facin anar al president Mas a la comissió de frau fiscal… això no és un soci de govern. Demostren que no són lleials”, ha explicat.

Si hi ha un compromís que no pugui assolir o assumir, prendré una decisió. Però jo compleixo amb els compromisos electorals”, ha assegurat. “Aquells que hagin creat una il·lusió i hi estiguin jugant, han d’assumir les seves responsabilitats”, ha conclòs.

Sobre la proposta de la Fiscalia de sancionar el jutge Sant Vidal amb l’expulsió de la carrera judicial, Duran ha afirmat que no hi està d’acord, però ha dit que “em sembla poc seriós que un jutge faci política. En un país seriós, democràtic, no veig jutges fent política”.

https://d1pgpw7zkb4oww.cloudfront.net/whisp32/13wm/em

Duran i Lleida Rac1

Duran i Lleida a Rac1.
Anuncis

Deixa un comentari

