Iglesias: “Vaig fer mal a David Fernàndez, em vaig equivocar i demano disculpes”

Iglesias: “Vaig fer mal a David Fernàndez, em vaig equivocar i demano disculpes”.

PODEMOS
Iglesias: “Vaig fer mal a David Fernàndez, em vaig equivocar i demano disculpes”
El líder de Podemos admet que la televisió crema i que potser hauran de revisar alguna estratègia
Xavier Lladó
El líder de Podemos Pablo Iglesias admet que es va equivocar i demana perdó al líder de la CUP, David Fernàndez. “Me’n penedeixo d’aquestes paraules. Em vaig equivocar. Crec que una expressió molt més afortunada hauria estat dir que nosaltres no anirem de la mà de Mariano Rajoy i Artur Mas. David Fernández és un exemple polític per a molts catalans i jo tinc molta admiració per ell”, assegura.

En una entrevista aquest dissabte a La Vanguardia, Iglesias fa referència al seu primer míting a Barcelona on va criticar al líder de la CUP. Va ser el passat 21 de desembre, davant de més de tres mil persones al Pavelló de la Vall d’Hebron. Iglesias va prometre que mai se’l veuria abraçar-se amb Artur Mas, en una al·lusió directa a l’encaixada entre David Fernández i el president de la Generalitat, el 9 de novembre.

En l’entrevista Iglesias parla d’altres qüestions sobre Catalunya. Assegura que Podemos – Catalunya avui ja és una força catalana i que “en el futur serà raonable que tingui una personalitat específica” respecte a la direcció estatal perquè, diu, reconeix la diferència nacional catalana. Ho exposa en ser preguntat per la tradició de l’esquerra catalana de ser independent o tenir diferències estatutàries amb la direcció del partit a Madrid.

També admet que la televisió crema i que potser hauran de revisar alguna estratègia a l’hora de participar a la televisió, després de ser preguntat per si no temen convertir-se en un juguet de les televisions privades. Asseguren que les tertúlies televisives els han servit per donar-se a conèixer massivament però que han d’estar preparats a rectificar en aquest sentit.

Pablo Iglesias

Pablo Iglesias
Deixa un comentari

