Santiago Vidal: “Faré tots els passos que calgui per defensar el meu dret a redactar la Constitució”

Santiago Vidal: “Faré tots els passos que calgui per defensar el meu dret a redactar la Constitució”.

10/01/2015
DRET A DECIDIR
Santiago Vidal: “Faré tots els passos que calgui per defensar el meu dret a redactar la Constitució”
El magistrat espera que el Consell General del Poder Judicial “prengui una decisió encertada”
Alèxia L. Ferret
El magistrat de l’Audiència Provincial de Barcelona Santiago Vidal ha anunciat que farà tots els passos legals que calgui per defensar el seu dret a redactar la Constitució Catalana en el seu temps lliure. En una entrevista a ‘El Suplement de Catalunya Ràdio’, Vidal ha assegurat que “si la resolució per inhabilitar-me tira endavant, presentaré recurs al Tribunal Suprem i si m’ho desestima aniré al Tribunal Europeu Drets Humans”.

En aquest sentit, el magistrat s’ha mostrat convençut que confia en l’estat de Dret, i que espera que el Consell General del Poder Judicial “prengui una decisió encertada”. “El que m’estan dient és que en les seves hores lliures en comptes de dedicar-se als escacs es dedica a pensar. Doncs bé, crec que la meva activitat no mereix ni una simple amonestació”, ha conclòs.

Sense títol
Anuncis

Deixa un comentari

